Skrivet av: jodemstumme | 11 februari 2010

Ett mammahjärta smälter…

… efter en bra eftermiddag, mysig kväll och perfekt nattning toppas detta med följande från Naimi innan hon somnar:

”Mamma, vet du, när det blir vår ska jag plocka en blomma till dig som du kan ha i ditt hår”.

Jag bara älskar!


Svar

  1. Och när ska du uppdatera bloggen då? Saknar dina blogginlägg!

  2. Och nu ÄR det sommar, så nu plockas det väl blommor alldeles urskiljningslöst hos er? Här också, Pauline försökte i sin entusiasm rycka upp min nyplanterade rosa malva med rötterna, och den enda blomman på min vita pion står nu i en plastmugg på köksbordet… *suck*

    Vi har köpt ett annat huuuus, hurra!!! Snart kommer vi till civilisationen… 😀

    Ha det fint i sommarvärmen!

    KRAM//Annette

  3. […] säger ju många roliga saker. Och ibland även väldigt fina. Som det här som Naimi sa förra året. Nu delar jag med mig av finIan sa i […]


Lämna en kommentar

Kategorier